čtvrtek 4. dubna 2013

Snídanění ♥ Aneb? Krásné ráno :-))

Krásné ráno holky :-)

Jakpak ste se vyspaly?:-) Já skvěle, ani jednou jsem se neprobudila a horečku už nemam :-)) Ještě aby mě přestala bolet hlava a v krku a bude to paráda:-))

Snídaně: kaše + ovesné vločky + mandle + skořice ♥♥

A samotné mango VITAMÍNY SE HOLD MUSÍ DOPLŇOVAT :-D

Jdu dokoukat Popelky a pak už půjdu dělat zase oběd.. :-)))

16 komentářů:

  1. Skvělé, že už je ti líp:)
    Já se vyspala dobře, ale jsem nějaká unavená, včerejšek byl náročný:(
    A mango, mňam to už jsem dlouho neměla:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Ono to dospíš :-)) Brzo bude víkend..
      Já právě taky ne, protože bylo všude hrozně drahý :-D Ale teď jsem ho viděla v Albertu za 18 Kč tak muselo být mé:-D

      Vymazat
    2. Já můžu spát i přes týden:D Ale prostě vstávám vždycky brzo, takže spíš potřebuju jít dřív spát, neumím spát dlouho:D

      Vymazat
    3. Já také ne.. I když můžu spát, spím nejdéle do půl 8:-D Ale válet se v posteli to jako vydržim klidně do oběda:-D

      Vymazat
  2. Já jsem snad mango nikdy neměla...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to je chyba!:-) Určitě tě ho vyzkoušej, protože třeba pro mě je to jedno z nejoblíbenějšího ovoce :-)

      Vymazat
  3. Popelky, to je suprový, rásný film! :))
    Mango miluji♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Furt jsem ho nedokoukala:-D Furt usínám :-D Bože.. jsem hrozná :-D

      Vymazat
  4. Tak já jsem včera zabila bolest v krku ve fitku..:D dnes je mi už fajn..a mango zbožňuju, udělala jsi mi na něj chuť :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já cvičit nemůžu :-D Omdlívám pak.. No jsem hold slaboch :-D:-D

      Vymazat
  5. ach mango, prvně jsem ho neměla ráda, ale ted bych se ho mohla ujíst :))

    OdpovědětVymazat
  6. Hmmm, prečo som zrazu ostala hladná? :D
    Andy

    OdpovědětVymazat
  7. vypadá to fakt skvěle :))miluju MAngo:)) Ale ta snídaně mi přijde hrozně maličká teda :D to by mi nestačilo.

    OdpovědětVymazat