středa 3. dubna 2013

Nemocné food diary 3. 4. 2013

Hezký den holky..

Pro mě zas tak hezký není, jak jsem Vám včera psala, že se necítím dobře, tak je mi ještě daleko hůř. Do rána jsem dostala horečku, v noci jsem se budila, takže mě návštěva doktorky neminula a je to tu.. Mam antibiotika, vlastně mi ani neřekla co mi je.. Ale podle toho co si tam povídala bych řekla, že je to buď zánět nosohltanu nebo angínka.. Ale spíš ta angína, protože jsem si pročítala příbalový leták a tam psali, že je to něco jako klasický penicilin jen s jiným názvem.. :-/ Jsem fakt vyřízená, protože moje klasická teplota je tak 36°C a teď mam 38 °C, naposled jsem měla horečku před dvěma rokama... No nic, končim se stěžováním :-D Jak se máte vy?:-))

A mám na Vás obrovskou prosbu, napíšete mi jaké máte rády filmy?:-) Nejlépe komedie, romantika .. :-)) Já se totiž fakt nudim a to ležím první den :-D...

Food Diary :-))

Oběd: velká mísa vývaru ♥♥ s mým nejoblíbenějším plyšáčkem od přítele ♥♥

Odpolední svačinka: aneb... doplňujeme vitamíny

Večeře: rajčátka + paprika + zapečený dalamánek


Zapečený dalamánek 
1. vrstva - lučina
2. vrstva - šunka
3. vstva - eidam
4. vrstva - mozzarela
5. vrstva - trošilinka bazalkového pesta.. 

A dáme na 7 minut do trouby ♥♥ Mňam.. Zatim to vypadá že sním jen zeleninu a jednu půlku.. Nemám nějak hlad jak je mi zle :-((


:-) No nic, jdu zase zalehnout a možná se eště ozvu :-) A koukejte přidávat příspěvky - ať mam co číst :-)))





26 komentářů:

  1. Jen hajej, já se konečně uzdravila a doufám, že nějaká nemoc už delší čas nepříjde :D Omrkej seriály, ty ti vydrží na delší dobu! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to závidim :-) To koukám, teď jsem začala se zoufalkama :-D

      Vymazat
  2. Jejda :(( tak se brzo uzdrav!! :)) Udělala jsi mi na tu večeři hroznou chuť! vypadá to moc dobře :)) A filmy.. No jestli si ještě neviděla Nedotknutelní,tak se na to určitě podívej.Skvělej film!!:)) A taky všemocný.. není to komedie,ale film je to moc dobrej :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za typy :-) Myslím, že jsem ani jeden neviděla.. Stáhnu :-)* On si furt něco takhle zapéká přítel, tak mě to taky napado :-))

      Vymazat
  3. Určitě se koukni na Dear John, je to úžasný film ;) A hlavně odpočívej, ať se z toho brzo dostaneš :))

    OdpovědětVymazat
  4. jojo, vitamíny doplnuju nejradši :P :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mňam.. :-) Na zítra už mam objednané jahody u maminky :-D

      Vymazat
  5. vítej do světa nemocných :D já se z toho pomalu dostávám, dneska a jsem objevila skvělý způsob jak uvolit dutiny a pročistit nos....je to 3 hodiny a pořád můžu dýchat....úžasný pocit nadechovat se nosem, dnes se pořádně vyspím...hurá:)

    OdpovědětVymazat
  6. na blogu jsem přidala jeden odstaveček http://live-better-feel-better.blogspot.cz/2013/04/dam-si-cecko-aneb-jak-bacit-bacila.html

    stačí vatový tyčinky a nosní kapky :) pak už jen zasuneš pomalu a opatrně co nejdál, chvíli necháš působit, pak začně téct rýma (fakt kvanta a je to nechutný) ale dutiny mi povolily, přes 3 hodky mám volný nos a dokonce mi i trochu splasknul, takže paráda :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten popis je zajímavej :-D:-D Ale dekuju, vyzkoušim.

      Vymazat
  7. Tak ten dalamáenk musím někdy ozkoušet, vypadá skvěle :). Jinak filmy - Panna nebo orel, Co ty jsi za číslo = typický americký komedie pro nenáročnýho diváka a nebo romantiky - Zaříkávač koní (starší), Marley.
    Nejoblíbenější film (dá se považovat za romantiku) - Na křídlech vážky a novější Nedotknutelní - ten je taky krásnej :)
    Jinak přeju brzké uzdravení:)

    OdpovědětVymazat
  8. 50x a stále poprvé, RRRrrr, Zohan, Diktátor :D :D ten poslední je fakt šílenej, to by tě mohlo pobavit :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) zrovna tydle jsem viděla, je vidět, že máme podobnej vkus.. :-D A ano Diktátor je fakt pecka :-D

      Vymazat
  9. Jé, to m je líto. TAky jsem nemocná! Ale posílám ti kousek toho zdraví! :))
    Také jsem koukala na filmy, doma je to děs! Mě bavil film Popelky
    Zohan, krycí jméno kadeřník
    Diktátor
    Bez dechu- to je akčnák
    Chceš mě, chci tě!
    Sesterstvo putovních kalhot
    Zkus mě rozesmát
    Kráska a ošklivka

    No, a nic jiného mě už moc nenapadá!:D
    dalamánek je super!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc :-))) Popelky mám teď rozkoukané, jinak jsem vše viděla:D Ale asi si pár filmů pustim znova :-)

      Vymazat
  10. Ta fotka s Ferdou je krásná:*

    OdpovědětVymazat
  11. Taky se mi to dnes začalo rapidně horšit, ale i když si připadám jako s horečkou, tak teplotu nemám...Musíme odpočívat ;) Ať jsi brzy fit :)
    Jééjej, všechno zapečené je děsná mňamka :)
    Jinak filmy, co mě teď napadnou ...Kamarád taky rád, Báječný svět shopaholiků, Blonďatá a blonďatější( strašná kravina :D), Jak se zbavit přátel a zůstat úplně sám, Piráti na vlnách, Pařba ve Vegas, Zbouchnutá, Blbec k večeři... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) Snad se brzo uzdravíme..
      Viď? Hned to všechno vypadá i chutná jinak!:-))
      A děkuju moc za tipy na filmy :-P

      Vymazat