čtvrtek 4. dubna 2013

Food Diary 4.4.2013

Krásný večer děvčátka :-P

Jaký jste měly den?:-) Já takovej hezky proválenej.. :-D Ale i to se občas může.. :-) Do školy ještě nejdu, ale musim se učit doma, takže to bude ještě horší než tam jít.. No zatnem zuby a zvládnem to :-) Co jiného taky..

Oběd: zase ten slavný vývar.. ♥

Odpolední svačinka: rajčátko + okurka + 1/4 mozzarely

Večeře: celozrnné těstoviny  + kousek hovězího masa + vajíčko + koprovka

Babička si řekla, že když sem nemocná, že mi uvaří něco dobrého.. A volba byla jasný, moje milovaná koprovka z dětství.. S těstovinama jsem ji nikdy nejedla, ale je to mňamka, snad ještě lepší než s knedlíkem.. :-)) Naštěstí babička drží "dietu" takže je lehčí, neznám její tajný recept, ale hlavním rozdílem je, že je hlavně z mléka ne ze smetany.. Ale upřímně vážně netuším.. No co.. Pochutnala jsem si? Pochutnala.. A žádná katastrofa ani nic nezdravého to není :-)) Hodná babička ♥

Koukla jsem na ten film Popelky a je vážně super.. Určitě koukněte - je takový trošku ze života :-D

Teplotu nemam, ale furt je mi divně.. Prostě nejsem ve své kůži.. :-P Ale zítra už mi snad bude uplně dobře...

Jdu si pročíst blogy klasická věta na konci článku :-D


19 komentářů:

  1. Já teda koprovku nesnáším:D Jako malá jsem ji teda snědla,ale že bych ji nějak vyhledávala...
    Každopádně máš dobrou babičku, že vaří zdravěji:) Moje taky, teď se dala na parní hrnec a je nadšená ( a i děda:D)
    Dala bych si tu polívčičku:)

    OdpovědětVymazat
  2. Ty jo.. koprovku jsem neměla, ani nepamatuju... my doma taková jídla nevaříme. Ale klidně bych si dala :) Tak přeji, ať je Ti už zítra dobře :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My právě taky ne.. Jen ta babička :-D U nás celkově vařim hlavně já.. :-) Děkuji

      Vymazat
  3. Jdíla jsou super! :))
    BAbička je moc hodná! ;D
    A popelky se mi taky líbili! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to máš moc šikovnou babičku;)
    Ta moje se taky dala na zdravější stravu, takže navštěvovat jí je jedna radost, vždycky přijde s nějakou novou dobrůtkou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U ní je to jak kdy :-D Pro ostatní vaří normálně, ale pro mě se snaží tak jako pro ni :-)

      Vymazat
  5. koprovku už jsem taky dlouho neměla, to mi připomíná, že bych měla asi brzo navštívit babičku :D jinak to vypadá moc hezky, takové jídla miluju :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen jí navštiv, třeba ti taky něco dobrého uvaří :-PP

      Vymazat
  6. ahojda... recept je v receptech :-) bude hned první, přidávala jsem ho tam v pondělí :-)

    Koprovka... musí být už hezky, aby byl kopr, nemáme kopr, jinak bysme si udělali taky XD pořád nevíme co vařit!

    Jsi nemocná nebo co, že jsi doma?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) nevšimla jsem si.. tak super :-)) My ho máme zamraženej :-D Jsem.. Bohužel :-)

      Vymazat
  7. Tá šálka mi pripomína moje detstvo :)
    Andy

    OdpovědětVymazat
  8. Koprovku bych dala. Já ji právě s knedlíkem nesnáším..Jím ji jenom s vajíčkem a masem..Ale těstoviny jsou dobrý nápad :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jí znám ještě s bramborama a to mi nechutnalo.. tolik :-) Ale těstoviny jsou s ní super!:-)

      Vymazat
  9. jééé já taky miluju vývary ! Mohla bych to žrát po litrech (ale jen ty pravý domácí) :D

    My Little World By Lori De Vaga

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem hrozně polévková :-D Takže já bych mohla mít všechny po litrech:-D

      Vymazat